schimba-datele-title

Oferte

Descrierea Hotelului



Localizare: Hotel Safir Blue Resort se situeaza in zona central sudica a statiunii Saturn, pe faleza, la aproximativ 50 de metri de plaja. 

Sosire si plecare
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul (13:00 a 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul All inclusive. Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00 si poate dura pana la ora 20:00. Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitatile resortului.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 11:00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie, insotit de prezenta anexa, semnata de AGENT si de catre turist.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate. Solicitrile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.
Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.

Program functionare Restaurant si Bar:
Programul de functionare al Restaurantului Safir Blue Resort:
  •  Mic dejun intre orele 07:30 a 10:00;
  •  Gustare intre orele 11:00 - 12:00;
  •  Pranzul intre orele 13:00 - 15:00;
  •  Gustare intre orele 16:30 a 17:30;
  •  Cina intre orele 19:00 - 21:00.
Pe scena Safir Blue Resort vor urca in fiecare seara artisti locali, intre orele 21:00 si 22:30.
In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja. Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta Resortului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din Resort amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Resortului. Safir Blue Resort are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat. Aceeasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.

Siguranta
Resortul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Resortului (camera, sala de conferinta, restaurant, bar, zona piscinei, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Resortul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul Resortului sau datorate neatentiei.

Obligatiile Turistului
La Check-in turistii vor primi bratara Safir Blue Resort care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului.
Accesul la serviciile din incinta resortului se va face numai in baza bratarii Safir Blue Resort.
Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este raspunzator fata de Resort pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Resortului.
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele Resortului a aparaturii electrocasnice (cafeterie, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in Resort.

Conduita
Resortul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor (vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase) aduc prejudicii imaginii Resortului sau deranjeaza alti turisti. Resortul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Safir Blue Resort, va duce la evacuarea turistului din Resort cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Decontarea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turistii sau reprezentanti ai Agentului in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel, dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta personalului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor.
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica, de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Resortului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul, cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Resortul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, decontarea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Resortul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale.
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.

Descriere: Safir Blue Resort este alctuit din 2 hoteluri a Cleopatra 3* (277 camere) si Narcis 3* (320 camere).
Cele 2 hoteluri dispun de o curte comuna cu o suprafata de peste 10.000 mp, o piscina generoasa de peste 1.500 mp, precum si de o plaja privata de peste 5.000 mp.

Piscina si plaja
Piscina exterioara este una dintre cele mai frumoase din zona, avand o suprafata de 1500 mp si un design modern.
Va puteti relaxa pe sezlongurile confortabile de pe marginea piscinei sau puteti profita de plaja privata care este disponibila la iesirea din curtea resortului.
Copiii se pot distra atat in sectorul din piscina special conceputa pentru ei, cu o adancime maxima de 50 cm, cat si la sectorul din piscina cu tobogane acvatice a 2 canale, pentru cei mari.
Oaspetii Safir Blue Resort au la dispozitie in mod gratuit sezlonguri, umbrele si masute la plaja si piscina in limita locurilor disponibile. Plaja privata este situata la aproximativ 50 m si dispune de beach bar cu bauturi incluse in pachetul achizitionat.

Restaurant si baruri
Cum experienta turistica nu poate fi niciodata completa fara a integra si latura ei culinara, restaurantul Safir Blue Resort va ofera in regim All inclusive o gama diversificata de preparate, atat din bucataria traditionala romaneasca, cat si din cea internationala. Mestrii laboratorului propriu de patiserie va vor delecta cu cele mai proaspete si gustoase produse.

Kids Club & Kids Park
Safir Blue Resort a pregatit pentru cei mai mici oaspeti ai sai o serie de experiente incantatoare, punandu-le la dispozitie mai multe spatii destinate exclusiv lor: un loc de joaca in interior si doua locuri de joaca in aer liber, unde se pot bucura de o multime de jocuri si activitati.

Parcare
Safir Blue Resort ofera GRATUIT locurile de parcare in limita disponibilitatii. Accesul autoturismelor in parcrile Resortului va fi posibil incepand cu ora 13:00.

Camere:
Camera dubla matrimoniala Hotel Cleopatra a are o suprafata de 15 mp, un pat matrimonial (160/200 cm).
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa.
Camera Dubla Twin Hotel Cleopatra a are o suprafata de 15 mp, doua paturi individuale (80/200 cm).
Camera dubla king Hotel Cleopatra a are o suprafata de 15 mp, un pat matrimonial (160/200 cm) si o canapea extensibila pentru o singura persoana.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa.
Apartament Hotel Cleopatra, cu o suprafata de 25 mp este compus dintr-un dormitor cu pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila. Acest apartament dispune de o singura baie.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa.
Camerele duble matrimoniale/twin Hotel Narcis, cu o suprafata de 14 mp, sunt situate atat la parterul hotelului, fara balcon, cat si la etaj - cu balcon si dispun de pat matrimonial (160/200 cm) sau twin (2*80/200 cm).
Dotari: acces in camera cu cheie mecanica, aer conditionat, TV LCD, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa pentru camerele situate la etaj.

Localizare

 
 

Alte hoteluri in destinatie

Adria

Saturn, Jud. Constanta, Romania

de la 473.5 Lei/pers

Complex Balneo Spa Sirena Saturn

Saturn, Jud. Constanta, Romania

de la 24277.57 Lei/pers

Hotel Sirena

Saturn, Jud. Constanta, Romania

de la 22839.585 Lei/pers

SC CONSTOUR SRL | RO 16411851 | J16/ 911/ 2004 | Licenta turism nr: 114/ 13.11.2018 | Brevet turism nr: 11779/ 13.12.2006 – Ciurea Carmen Adriana | Asigurare de insolvabilitate: Polita IF-i 4189 emisa de German Romania Assurance SA, valabila pana la 09.08.2025| M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.