Complexul de apartamente Hermes 4* este situat in zona Kolios si a fost recent renovat in totalitate. Dupa renovare, complexul de apartamente Hermes 4* ofera mai multe tipuri de apartamente, garsoniere si apartamente de familie, in functie de nevoile si cerintele fiecaruia. Cea mai apropiata plaja: hotelul se afla la doar 300 m de plaja Kolios si la 600 m de plaja Tzaneria. Relaxare: hotelul ofera multiple variante de petrecere a timpului liber, dar si de relaxare. Oaspetii hotelului se pot bucura de soare la piscina hotelului, savurand o bautura racoritoare sau un cocktail. De asemenea, pot alege una din plajele din vecinatate, unde pot face plaja sau practica sporturi nautice. Nu trebuie ratate nici excursiile pe mare, in jurul insulei (Mamma Mia sau Island Hopping).
Atat taverna si barul Platanias, cat si faimosul restaurant Infinity Blue se afla la o distanta foarte mica de hotel. Servicii de masa: mic dejun / demi pensiune Localizare: accesul la complexul hotelier Hermes este foarte usor. Se poate ajunge cu autobuzul municipal pana la statia 13, care se afla la doar 50 m de hotel. Hotelul este inconjurat de paduri si se afla la o distanta foarte mica de plaja de nisip Vromolimnos. Cel mai apropiat restaurant si mini market se afla la doar 300 de m. Astfel, puteti explora orasul Skiathos, care este la 7 km distanta, iar pana la aeroportul Alexandros Papadiamantis sunt doar 9 km (transferul dureaza 15 minute).
Facilitati hotel: hotelul Hermes dispune de o piscina inconjurata de o terasa cu sezlonguri si umbrele, piscina separata pentru copii, loc de joaca, bar la piscina, restaurant si un mini market. Hotelul are parcare gratuita, terasa, gradina, serviciu de curatenie zilnic, serviciu de inchiriere masini, facilitati de spalatorie (contra cost), room service, loc de depozitare al bagajelor si transfer de la aeroport - port (cost suplimentar).
Nu trebuie sa uitam de restaurantul hotelului, Il Gusto, unde oaspetii se pot delecta cu preparate mediteraneene. La barul de la piscina hotelului se pot servi cocktailuri, bauturi racoritoare si gustari rapide.
Facilitati camere: Toate tipurile de camera au mobilier modern, WiFi, Televizor LCD, paturi twin sau king size, frigider, aer conditionat, seif, baie cu dus/ cada, balcon / terasa, uscator de par, dulap pentru haine, fierbator electric si mini bar.
Tipuri Camere: Double Room: aceste tipuri de camere au o suprafata de 20 mp si sunt mobilate modern, decorate in culori neutre si foarte functionale. Pentru momentele de relaxare seara inainte de culcare, puteti bea un pahar de vin in balconul mobilat al camerei dumneavoastra. Acest tip de camera ofera un mediu placut si primitor, facandu-va sa va simtiti ca acasa. Camera are paturi twin sau duble cu saltele confortabile, televizor LCD, aer conditionat, baie privata cu cada sau dus, articole de toaleta pentru baie, uscator par, mini frigider, fier si masa de calcat, telefon, seif, balcon cu masa si scaune.
Suite: aceste tipuri de camere au o suprafata de 20 mp si pot acomoda pana la 3 persoane. Camerele sunt mobilate modern, decorate in culori neutre si sunt foarte functionale. Pentru momente de relaxare seara inainte de culcare, puteti bea un pahar de vin in balconul mobilat al camerei dumneavoastra. Acest tip de camera ofera un mediu placut si primitor, facandu-va sa va simtiti ca acasa. Camera are paturi twin sau duble cu saltele confortabile, canapea extensibila, televizor LCD, aer conditionat, baie privata cu cada / dus, articole de toaleta pentru baie, uscator par, mini frigider, fier si masa de calcat, telefon, seif, balcon cu masa si scaune.
Family One Bedroom Apartment: aceste tipuri de camere au o suprafata de 32 mp si pot gazdui pana la 4 persoane. Camerele sunt mobilate modern au o zona de relaxare si bucatarie proprie. Ele sunt decorate in culori neutre si sunt foarte functionale. Pentru momente de relaxare seara inainte de culcare, puteti bea un pahar de vin in balconul mobilat al camerei dumneavoastra. Acest tip de camera ofera un mediu placut si primitor, facandu-va sa va simtiti ca acasa. Camera are paturi twin sau duble cu saltele confortabile, 2 canapele extensibile, televizor LCD, aer conditionat, baie privata cu cada sau dus, articole de toaleta pentru baie, uscator par, mini frigider, fier si masa de calcat, telefon, seif, balcon cu masa si scaune. Family Two Bedroom Apartment: aceste tipuri de apartamente au o suprafata de 44 mp, 2 dormitoare, un living si 2 bai. Pot acomoda pana la 5 persoane. Camerele sunt mobilate modern au o zona de relaxare si bucatarie proprie. Ele sunt decorate in culori neutre si sunt foarte functionale. Pentru momente de relaxare seara inainte de culcare, puteti bea un pahar de vin in balconul mobilat al camerei dumneavoastra. Acest tip de camera ofera un mediu placut si primitor, facandu-va sa va simtiti ca acasa. Camera are paturi twin sau duble cu saltele confortabile, canapea extensibila, televizoare LCD, aer conditionat, baie privata cu cada / dus, articole de toaleta pentru baie, uscator par, mini frigider, fier si masa de calcat, telefon, seif, balcon cu masa si scaune.
Family Three Bedroom Apartment: aceste tipuri de apartamente au o suprafata de 50 mp, 3 dormitoare, un living si 2 bai si pot acomoda pana la 7 persoane. Camerele sunt mobilate modern, au o zona de relaxare si bucatarie proprie. Ele sunt decorate in culori neutre si sunt foarte functionale. Pentru momente de relaxare seara inainte de culcare, puteti bea un pahar de vin in balconul mobilat al camerei dumneavoastra. Acest tip de camera ofera un mediu placut si primitor, facandu-va sa va simtiti ca acasa.
Camera are paturi twin sau duble cu saltele confortabile, canapele extensibile, televizoare LCD, aer conditionat, baie privata cu cada / dus, articole de toaleta pentru baie, uscator par, mini frigider, fier si masa de calcat, telefon, seif, balcon cu masa si scaune.
**********
**********
Informatii suplimentare pentru Transfer: Mentionam ca transferul de grup cu autocarul pana la unitatea de cazare, se va face pana la cel mai accesibil punct de preluare/debarcare!
Informatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS/ALONISSOS!!!
La plecarea in vacanta:
Important: Datorita faptului ca operatorii de transport pe apa din Grecia pot sa modifice orarul de operare in ultimul moment sau chiar sa anuleze curse care leaga insulele Sporade, rezervarea si emiterea biletelor se face cel mai devreme in ziua anterioara sau chiar in ziua transferului.
Ora de transfer va fi intotdeauna la un interval de minim 1 ora dupa ora prevazuta pentru aterizare in Skiathos, in general pentru prima cursa disponibila cu destinatia Skopelos Town.
Atentie, transferul catre Glossa (Skopelos) se efectueaza doar in situatia in care nu exista disponibila cursa catre Skopelos Town.
Informatii referitoare la transferurile din Skiathos in Skopelos pot fi vizualizate aici: www.opeanseas.gr
Odata ajunsi pe Aeroportul din Skiathos, turistii sunt asteptati de catre reprezentantul nostru din Insula Skiathos, care inmaneaza biletele pentru ferry, indicand totodata autocarul care face transferul de la Aeroport in Portul din Skiathos.
Durata deplasarii in port este de aproximativ 10 min.
In port turstii se vor debarca in fata tavernei Crazy Spoon unde se afla persoana vorbitoare de limba romana si unde isi pot lasa bagajele in siguranta pana la plecarea vasului catre Skopelos.
Taverna Crazy Spoon se afla chiar in portul din Skiathos.
Odata ajunsi in Skopelos, turistii vor fi preluati de reprezentantul Partenerului local sau al hotelului unde vor fi cazati pe perioada sejurului.
La intoarcerea din vacanta:
In general, pentru a evita intarzierea la Aeroportul din Skiathos pentru zborul de intoarcere acasa, transferul se realizeaza in cursul diminetii din ziua zborului de intoarcere.
Pentru transferul pe Insula Skopelos de la Hotel catre portul din Skopelos Town, turistii sunt informati la receptie referitor la modalitatea si ora de transfer.
Pentru sejururile din Insula Skopelos nu se asigura reprezentant AeroVacante in destinatie. Asistenta turistica se asigura telefonic de reprezentantul AeroVacante din insula Skiathos cu sprijinul partenerului local prezent in Insula Skopelos.
CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare.
TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;
CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.
TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:
- 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 50% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de tip Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 40% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:
- 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face dupa data de expirare a datei de valabilitate a ofertei de tip EARLY BOOKING.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- NOTA: Gratuitatea copiilor pe cursele de Skiathos este acordata in limita a 10 locuri pe cursa. Touroperatorul isi rezerva dreptul de a modifica tarifele, in momentul in care acesta este diferit.
- Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
- In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;
Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.
Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).
De fiecare data cand apar apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)!
Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului charter este de 100 persoane/cursa.
Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului:
Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.
SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:
- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos. Pentru Insula Skopelos si Alonissos, asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:
- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala);
- excursiile optionale.
OBSERVATII:
- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;
INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
Modificari importante!
Taxa de statiune (city tax) devine acum taxa pentru rezistenta la schimbari climatice(climate crisis resilience tax) si va fi valabila incepand cu data de 01.01.2024 in valoare de:
Perioada 1 Martie - 31 Octombrie:
Hoteluri
- 1,50 euro/camera/zi, 1- 2 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 3 stele;
- 7,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 10,00 euro/camera/zi,5 stele,
- 1,50 euro/camera/zi, studiouri
- 10,00 euro/unitate/zi, case de vacanta sau vile(> 80 mp),
Perioada 1 Noiembrie - 28/29 Februarie:
Hoteluri
- 0,50 euro/camera/zi, 1-2 stele;
- 1,50 euro/camera/zi, 3 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 4,00 euro/camera/zi, 5 stele,
- 0,50 euro/camera/zi, Studiouri;
- 4,00 euro/unitate/zi, Case de vacanta sau vile (> 80 mp).+
Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei
IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE.
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.
INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.
Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 aa Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire
FORMALITATI LEGATE DE SANATATE
Sistemul medical
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.
- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- istributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, dInformatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS!!!
Va dorim sa aveti o vacanta placuta in insulele SPORADE! (SKIATHOS, SKOPELOS si ALONISSOS)
Citeste mai mult
Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!